Daniële op reis door Zuid-Amerika

Muchas gracias amigos!

Heel ontroerend en hartverwarmend alle reacties die ik heb gekregen op mijn vrijwilligersproject! Heb inmiddels al een grote hoeveelheid geld binnengehaald, omdat jullie allemaal zo gul geven. Ben dan ook erg blij verrast.Het geld komt hier zo goed terecht! Inmiddels heb ik mijn plan ook concreter gemaakt en ben ik van plan kerst mee te vieren met de kinderen, op 16 december. Ik zal daar speciaal voor terug gaan, na mijn rondreis door Bolivia van 3 weken. Kerst is in dit extreem katholieke land erg belangrijk, maar helaas hebben de kinderen van Amas niet veel mogelijkheden om het te kunnen vieren. Daarom zorgt het opvangproject voor een mooie kerst voor de kinderen. Eén van de vrijwilligers zal voor kerstman spelen en de kinderen verassen met kleding, schoolspullen, speelgoed en eten. Normaal komen er zo´n 60 kinderen naar het project, maar op kerstdag komen alle broertjes en zusjes en vriendjes mee en zijn er zo´n 400 kinderen die door het vrijwilligerswerk Amas verrast worden. Loes, de oprichtser en coördinator was ontroerd bij het horen van het bedrag dat ik al bij elkaar had, een dikke 400 euro! Het grootste gedeelte van wat er nu al bij elkaar is opgehaald. Omdat ik 16 december weer terug keer naar het project, is het nog steeds mogelijk om geld over te maken. Ik ben blij om op kerstdag foto´s te kunnen maken om te laten zien hoe goed het geld terecht komt. Nogmaals, super bedankt allemaal! Het doet mij echt heel erg veel!

Ina lentink

Schitterende foto zo, blank en bruin.
Lief hoor.

lucho tu macho:-)

hola como estas????????, espero que tode esté bien por alla y tambien que la pases del putas en tu viaj por un poco de sudamerica... cuidate mucho y nos vemos al rato o quizas en la otra vida, por favor no cambies para nada porque eres linda asi.

Sacha

Hoi Daantje,

Leuk idee om kerst met de kinderen te vieren, ik kijk uit naar de foto's. Wat ga je naar het vrijwilligerswerk doen? Heb je al plannen?

Liefs Sacha

Vincent

16 december.?

mieke

Hoi Daan, jij loopt wel over veel verschillende ondergronden en wat kan je genieten van het uitzicht.Leuk dat je dat straks samen met Silvia kan doen. Wat veel kinderen komen er dan met kerst, is het gebouw wel groot genoeg?Maar ja, eerst sinterklaas vieren met de meiden en hopelijk komen de pepernoten nog op tijd aan.Groetjes en liefs van mij.

Emma

He meid!
Fijn dat het zo goed gaat met je inzamelingsactie! Wat cool dat je terug gaat om kerst te vieren, zal wel heel gek zijn met dat warme weer!
Ik lees je verhalen altijd met veel plezier, kan bijna niet wachten op de volgende..!!
Dikke kus, Em

grote broer

Hoi daan, je raakt toch niet verliefd op het land? Hier is het ook leuk en kan je je steentje (haha) bijdragen.

Daantje

Hola

16 december zodat de kinderen en de vrijwilligers op de echte kerstdagen kerst ergens anders kunnen vieren...
en het wordt buiten gevierd, omdat het gebouw idd te klein is. maar het is toch mooi weer, dat dat komt goed uit!

Van 16 november tot 5 december ga ik 3 weken reizen door Bolivia. Dan kan ik op 5 december Sinterklaas vieren in Cusco met mijn Nederlandse vriendinnen en op 16 december kerst vieren met mijn kindjes. Op de echte kerstdagen ben ik in Buenos Aires met mijn lieve zusje!!

Muchas Gracias Lucho!... extraño bailar salsa contigo!

En broertje, ik kom wel terug hoor!

Janneke

Jee Daan, je ontpopt je gewoon als een heuse Moeder Theresa, wat goed van je!
Ik vertrek morgen naar Egypte, maar zorg dat ik voor je terugkeer naar je koters wat heb overgemaakt, want Kerst is natuurlijk nog leuker dan knutselen.
Geniet ervan!
Liefs, Janneke.

Charleen

Hee Daan!
Como estas? Mijn little Spaans is behoorlijk weggevaagd, maar dat van jou gaat er volgens mij heel erg op vooruit!! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat en vind het super wat je allemaal doet! Cheers mate! Hele dikke kus, Charleen

charlotte

hooi meissie!'

vandaag begint je rondreis door bolivia, toch? spannend!!!! ga je in je eentje of gaat er een vriendin(en) mee? heb je al een route in je hoofd of ga je lekker waar de wind je heen brengt..? Ik ben zooo benieuwd!
Heb net ook een reismee.nl voor spanje aan gemaakt, beetje vroeg, maar ik vond het zo leuk!
veel plezier en een dikke kus, lot!

Melina

Hey schat,

vind het echt een prachtig verhaal...
Geniet ervan, het is zo voorbij!
kus